14 august 2010

Vrem distracție!!!

Stațiunea Neptun nu e pentru tineri care caută distracție. Știu...trebuia să aleg Costinești-ul dar știam că acum câțiva ani și Neptunul este o stațiune destul de animată.



Am avut un șoc când am ajuns la mare...în loc de atmosfera incendiară cu care eram obișnuiți la Costinești am descoperit pustietatea :))... bine...vorbesc din perspectiva unei tinere de 20 de ani...pentru că probabil...cei cu copii m-ar fi contrazis cu siguranță.



Mă rog...tot ce pot să spun este că la ora 24 (maxim) se dădea stingerea...era o liniste deplina dupa 24...ahhh mai puțin cele 2 cluburi din stațiune care erau aglomerate până peste cap cu 5-6 persoane :))) ...



Toată atmosfera asta m-a făcut să îmi dau seama că atunci când știi să te distrezi...te distrezi în orice situație. Deși ne-a fost cam greu până ne-am adaptat, pâna la urmă am avut o vacanță super tare. Plaja a fost curată...soarele ne-a prăjit bine...apa a fost... udă :)) și distracția maximă ;))

Un comentariu:

  1. Ma bucur ca ai adus in discutie topicul asta...Tocmai m-am intors pentru a doua oara de la mare...Am fost cazata in Costinesti, insa am avut ocazia sa fac o plimbare extreeem de frumoasa si prin Neptun.

    Am ramas profund impresionata...mi-a placut la nebunie...poate ca ma saturasem eu de nebunia din Costinesti, iar aerul romantic si singuratic din Neptun a venit la momentul cel mai potrivit.

    Este frumos peste tot, atata timp cat stii sa te simti bine in orice circumstante...

    am venit extrem de motivata si de entuziasmata din vacanta...a fost superb...

    Mi-a placut enorm atat partea zgomotoasa si plina de distractie a Costinestului, dar si Neptunul a avut o parte extrem de minunata ce mi-a infrumusetat seara...probabil si cina luata la restaurant la Ciresica si ambianta superba de acolo si-au pus amprenta.....

    te pup draga mea prietena:X abia astept sa te vad !!!

    RăspundețiȘtergere