Magazinul are spre vânzare destul de multe cadouri de Crăciun, o gamă variată, cadouri bune, cadouri mai puțin bune,etc.Obiectivul meu ca manager este să vând cât mai mult, iar ceea ce trebuie să fac este să îmi promovez marfa.
Având în vedere că este un magazin online, primul lucru pe care trebuie sa-l fac este să creez un ,,site cu lipici”. Adică să creez un site cu un aspect plăcut și cald privirii, cu un meniu cât mai simplu, ușor accesibil, cu butoane pentru căutare și abonare la newsletterul magazinului, cu un submeniu de accesorisare a produsului cumpărat și evident cu un coș de cumpărături, iar nu în ultimul rând pe fundal să se audă o melodie frumoasă cu tentă de sărbători, deoarece clientul nostru trebuie să se poată relaxa în timp ce răsfoiește meniul cu produse.
Următorul pas ar fi creearea unui banner atrăgător, probabil și al unui slogan, elemente de marketing cu ajutorul cărora va trebui să fac reclamă.
Pe website vor fi desigur mailul și numărul meu de telefon, de la care voi oferi asistență non stop clienților care au întrebări cu privire la produse sau la modul de livrare.
Sună frumos acest scenariu, promițător aș zice eu, însă cu regret amân visul de a deveni un manager de succes, deoarece acest post este o probă dată de firma de cadouri Borealy în etapa cu numărul 8 în cadrul concursului Superblog.
Salut,
RăspundețiȘtergereInteresant articolul.
As fi vrut sa te punctez mai bine insa nu am putut. Mentiunile tale sunt destul de generale si multe dintre ele exista pe site. Ar fi fosst interesant de vazut cum anume ar trebui modificate.
Nu prea am vazut referiri la lucrurile care iti plac la site (cerinta nr 1 a probei) si la argumentele oferite clientilor (proba 3).
Pentru un punctaj mai bun la urmatoarea proba trebuie o analiza mai concreta si eventual exemple.
Succes,
Eugen Rasoiu
Ms, am încercat.Sper totuși că ți-a plăcut banner-ul.
RăspundețiȘtergere