20 octombrie 2011

Viitorul Borealy

Azi, octombrie 2031, e zi de sărbătoare! Magazinul online de Cadouri si Bijuterii premium Borealy împlinește 24 de ani de la înființare, doua decenii si ceva de profesionalism, devotament si pasiune pentru cadouri de calitate.
Evolutia magazinului online Borealy în ultimii  ani este colosala. Dacă acum 24 de ani lua ființă un cochet magazin online de cadouri, astăzi Borealy se bucură de cea mai mare popularitate pe piața magazinelor online de cadouri.

De ce? Pentru că ei  oferă o solutie celor care cauta cadouri premium, de cea mai buna calitate si de o diversitate cat mai mare.

Cum au reusit? Prin multa munca, ambitie si orientare catre client. Dar aceste lucruri nu sunt suficiente pentru succesul de durata, iar Borealy stie acest lucru. De aceea, echipa din spatele magazinului de cadouri a depus mult efort pentru a îmbunatăți imaginea magazinului online, in urma sugestiilor clienților. De asemenea, cei de la Borealy au fost creativi si inventivi, au diversificat oferta de cadouri si au implementat cateva tehnologii care au permis o desfasurare mai buna a magazinului online. Si toate acestea s-au întâmplat în doar 24 de ani.

Sunteți curioși să aflați ce tehnologii și inovații au fost implementate?

Ca orice magazin care se respectă, Borealy pune accent pe imaginea magazinului. De aceea, echipa Borealy a pus la punct un plan de marketing atât in online cât si in offline devenind cunoscut atât de casele de modă cât si de oamenii de rând. Mai mult, magazinul online Borealy si-a creat un blog prin intermediul căruia își ține la curent clienții cu toate noutățile, cu ultimele tendințe în materie de cadouri, cu sfaturi despre alegerea corectă a cadourilor si bineînteles cu toate promoțiile si concursurile. Astfel, clienții care se abonează la newsletter nu ratează nicio știre în materie de cadouri.

Dacă acum 10 ani vânătorii de cadouri cumpărătorii se mulțumeau doar poze ale produselor, în 2031, putem viziona produsele în varianta 3D. Le putem întoarce, măsura și chiar proba. Bineînțeles, cabina de probă nu se compară cu cea din 2014 în care puteai vizualiza produsele expuse pe un manechin oarecare. Astazi totul este personalizat. Cei care vor sa probeze bijuteriile au posibilitatea de încărca pe site o poza cu persoana careia ii este destinat cadoul, care va fi folosită drept manechin atât timp cât stai logat.

De asemenea, echipa Borealy a creat conceptul de „magazin tradițional in varianta online” prin care, prin intermediul unui program de genul „Google StreetView”, cumpărătorii se simt exact ca într-un magazin tradițional în care se pot plimba printre rafturi, se pot uita îndeaproape la produse și le pot proba. Si toate astea din intimitatea caminului lor, fără dureri de spate sau de picioare si fără să stea la coadă la cabina de probă. Femeile din toată lumea se simt fericite și mulțumesc pe această cale echipei Borealy pentru implementarea acestei inovatii geniale.

Cum au evoluat cadourile?
După cum bine știm, brandul Borealy se bazează pe conceptul exclusivist, pe produse premium si de lux potrivite tuturor destinatarilor cu bun-gust care pun preț pe calitate. Pe lângă vestitele bijuterii cu cristale swarovsky, rafinatele cadouri de lux și binecunoscutele cadouri de sezon accesibile tuturor oamenilor care vor sa ofere cadouri de calitate celor dragi, în ultimii ani echipa Borealy a mărit gama de produse, încercând să-i mulțumească chiar și pe cei mai nehotărâți și mai mofturoși cumpărători. Astfel, magazinul de cadouri online s-a orientat către produsele unicat introducând linia de îmbrăcăminte haute-couture.

Tinând cont de sugestiile clienților, în 2031, magazinul de cadouri online Borealy se adresează si iubitorilor de artă prin oferta vastă de tablouri celebre, sclupturi si alte obiecte de decor din cele mai exclusiviste.

Care este raportul intre magazinele fizice traditionale si cele online?

Pentru că ocupau prea mult spațiu, magazinele tradiționale  au fost in mare parte eliminate. În anul 2031 oamenii sunt din ce în ce mai ocupați și nu mai au timp să colinde magazinele în lung si-n lat până la epuizare. De aceea, astăzi magazinele online sunt preferate în locul celor tradiționale de către majoritatea oamenilor, raportul intre ele fiind 90% online și 10% tradițional.

Acest articol participa la Superblog 2011.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu