20 septembrie 2010

Pay it Forward



Filmul redă povestea unui băiețel de clasa a VII-a căruia i se oferă șansa să schimbe lumea în urma unei teme pentru acasă! Incredibil...


Aceasta este recomandarea mea din tot sufletul! Și vă recomand nu numai să vedeți filmul ci să aplicați toate principiile pe care le învățați aici! Este un film remarcabil care nu îți arată neaparat ceva nou și incredibil...ci pur și simplu îți arată un stil de viață pe care în sufletul tău îl cunoști însă de multe ori nu îl aplici!


Partea în care așteptăm ceva de la ceilalți este cunoscută de toți, însă cea cu „Pay it forward” nu este cunoscută de majoritatea dintre noi. Cu toții așteptăm să ni se ofere ajutor atunci când avem nevoie dar ce se întâmplă cu ceilalți și cu nevoile lor?

4 comentarii:

  1. Am vazut filmul. Ceva mai trist nici ca se putea :(! Insa numai astfel se poate evolua, presupun.Si intotdeauna puritatea(copilaria) este sacrificata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vazut filmul acum cativa ani si l-am revazut anul acesta. E unul dintre cele mai impresionante filme pe care le-am vazut, cu siguranta in top 5 ever pentru mine!

    Il recomand tuturor, indiferent de varsta, religie, orientare politica, etc.

    RăspundețiȘtergere
  3. http://casatreziriifilme2.blogspot.com/2010/03/da-mai-departe-pay-it-forward.html

    Are subtitrare.

    RăspundețiȘtergere