16 iulie 2010

Formula magică pentru o viață dinamică...

Am citit de curând o carte superbă pe care o recomand cu căldură tuturor celor interesati să-și schimbe viziunea pesimista despre obstacole pentru că OBSTACOLELE SUNT DATE OAMENILOR OBISNUIȚI PENTRU A DEVENI EXTRAORDINARI! Aș vrea să vă citez un pasaj din această carte care daca fiecare dintre noi l-ar urma am schimba intr-un timp foarte scurt fața lumii:
„Ziua de azi este o comoară care mi-a fost dată cu același număr de secunde, minute si ore ca și oricărui alt om.

Sunt hotărât să nu-mi pierd timpul făcându-mi griji în legătură cu ce s-ar putea întâmpla, ci să-mi investesc timpul pentru a face ca lucrurile să se întâmple.

Nu mă voi gândi la ce aș fi putut să fac dacă eram atfel de om pentru că sunt cel care sunt și voi face tot ce pot cu ceea ce am.

Nu voi spune „Dacă aș putea gasi timp...” pentru că timpul nu se găsește nicăieri.
Dacă vreau timp va trebui să îl folosesc pe cel pe care îl am.

Voi începe prin a acționa și nu voi risipi prețiosul timp pe care îl am.

Voi căuta să mă perfecționez pentru că voi avea nevoie cândva și nicio situație nu trebuie să mă gasească nepregătit.

Voi face ce este necesar și voi evita ceea ce nu este necesar,

Voi trăi ziua de azi cât mai deplin - ca și cum ar fi ultima zi pe care o am de trăit.

Nu te aștepta să mă găsești așteptând ziua de mâine -

Ar putea să nu mai vină niciodată.”

Skip Ross & Carole C. Carlson - Valorifică-ți potențialul!


3 comentarii:

  1. ,,Dacă vreau timp va trebui să îl folosesc pe cel pe care îl am." - genial a spus aici.

    p.s.: bun venit la mine pe blog!

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesant...foarte bun de urmat acest pasaj...păcat că nu oricine are timp să citească o carte sau să gândească pozitiv, negativismul şi pesimismul ne ocupă tot timpul...

    RăspundețiȘtergere
  3. Obstacolele sunt acele lucruri pe care le vezi când iţi iei ochii de la ţintă.

    RăspundețiȘtergere