10 octombrie 2011

American Tourister la Paris

E o zi grea la birou. Sunt incurcata in hartii pana peste cap. Am doua teancuri pe care trebuie sa le pun in ordine pana la sfarsitul zilei. Ma simt incordata si am nervii intinsi la maximum. Azi e ziua noastra, ziua cand implinim 5 ani de relatie si eu nu am avut timp sa-i cumpar nimic..n-am avut timp nici macar sa ma aranjez asa cum fac de obicei de ziua noastra. Orele trec infiorator de repede. Telefonul vibreaza. Primisem un mesaj de la el ``sunt aproape de tine. Cauta-ma si ma vei gasi!``. Sting lumina si ma intrept cu pasi repezi spre iesire. Cateva petale de trandafir imi arata calea. Ma astepta pe o banca din fata cladirii de birouri. Tinea in mana un buchet mare de trandafiri. Sunt cea mai norocoasa femeie din lume, imi spun eu in soapta. Alerg spre el si il imbratisez.


-Esti frumoasa! spune el, zambind ștrengărește.
-Iar tu esti cel mai adorabil mincinos, râd eu.

Mergem sa mancam in restaurantul nostru favorit. In timp ce ne savuram vinul linistiti, imi intinde doua bilete de avion cu destinatia Bucuresti-Paris. Ma simteam ca intr-un vis. El este printul meu.

- Maine dimineata, primul lucru pe care il facem este sa mergem sa cumparam geanta de voiaj. Auzisem zilele trecute ca la Real exista o gama variata de genti de voiaj American Tourister, dar n-am dat prea mare atentie. Nu m-am gandit ca plecam prea curand undeva. Mi-ai facut o surpriza extraordinara.

-Linisteste-te, avem timp suficient.

- Timp suficient? In 3 zile plecam. Stii bine ca eu nu sunt genul care sa plece undeva doar cu un rucsac in spate. Acum plecam la Paris. Stii bine cat mi-am dorit calatoria asta. Totul trebuie sa fie perfect. Am nevoie de o geanta de voiaj mare, incapatoare si mai ales rezistenta. De asemenea trebuie sa fie facuta dintr-un material usor ca sa nu ne ocupe prea mult din greutatea limita specificata de cei de la aeroport. Sper sa gasim o geanta care are de asemenea si un buzunar frontal pentru a-mi pune lucrurile de care vom avea nevoie pe parcursul calatoriei. Nu as vrea sa fiu nevoita ca in aeroport sa imi deschid tot bagajul sa ajung la niste servetele. Cred ca o sa-mi iau la mine tot sifonierul. Vreau sa arat impecabil cand ma plimb cu tine de mana pe Champs-Élysées, sau cand vizitam Turnul Eiffel.
 -Hai mai bine sa mergem acum la Real. Sigur e deschis la ora asta. Esti atat de entuziasmata si sunt sigur ca n-ai sa dormi toata noaptea daca nu cumparam azi gentile de voiaj pentru ca tu sa incepi sa faci bagajul.

La Real, multe baloane si voie buna. Si ei sarbatoareau - 5 ani de la infiintare. Ahh...se lasa cu oferte de nerefuzat, imi spun eu plina de exaltare. Si bineinteles am avut dreptate. Stiu eu ce stiu, doar este magazinul in care intru aproape zi de zi sa-mi fac cumparaturile. Pe langa alte oferte foarte atractive, cei de la Real, au propus ca in perioada 15 Septembrie 2011 si 15 Februarie 2012, sa putem beneficia de o reducere de 60 % la achizitionarea gentilor de voiaj din gama American Tourister care cuprinde nici mai mult nici mai putin de 8 produse, care mai de care mai practice: trolere, geanta pilot, geanta pentru cosmetice, rucsaci, geanta cu roti etc. Toate imi faceau cu ochiul insa m-am hotarat sa-mi achizitionez un set de trolere de dimensiune 45 x 29 x 63 cm dotate cu maner retractabil din aluminu captusit, Buzunar frontal incapator, 3 buzunare interioare si cel mai important curele ajustabile, pentru a imi tine lucrurile in ordine. Si ia uite, pretul este doar 339.99 lei. Ce bine ca sunt client fidel Real. Am strans cele 20 de puncte bonus, cate 1 punct la fiecare 40 de lei cheltuiti pe cumparaturile zilnice, iar acum ma pot bucura de reducerea substantiala de 60%. 



- Sunt atat de fericita! La multi ani noua! La multi ani, Real si la cat mai multe oferte fara egal!






Acest articol participa la Superblog2011.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu