23 octombrie 2011

Yaris- It's a car

„Vitezomanul Gică și-a luat mașina mică/ Roșie ca focul să-i surâdă norocul”....acestea sunt versurile pe care le fredonam cu câteva zile înainte să-mi iau mașină. Să fi fost oare un deja-vu?
Deja-vu sau nu, astăzi am fost la reprezentanța Toyota și, deși nu era în plan să-mi iau mașină , nu i-am putut rezista. 

A fost dragoste la prima vedere. Stătea acolo în centrul atenției, emanând siguranță și confort.

- E alegerea perfectă Toyota Yaris Noua Generatie este o masina compacta, extrem de agila si surprinzator de ingenioasa. Este a treia din generația ei și dispune încă din dotarea standard de toate sistemele de siguranță necesare: airbag șofer, airbag pasager, airbag-uri laterale duble, direcție asistată electric, ABS, asistența la frânare BA, avertizare centuri de siguranță și multe altele. În plus, ocupa locul I si primeste titlul de “brand-ul cel mai verde” in prima editie a topului “Cele mai verzi marci la nivel mondial”,  îmi spune un consultant pe nerăsuflate.

- O cumpăr!

- Dar încă nu v-am spus totul despre ea!

- Nu-i nevoie. Am un feeling că e exact ceea ce-mi trebuie.

- Vă garantez faptul că ați făcut cea mai bună alegere. Noul Yaris estecompact la exterior,  dar spaţios în interior”, fiind alegerea perfectă pentru traficul infernal din București. În plus, scaunele din spate sunt rabatabile asa că veti avea loc suficient pentru bagaje. Și, fie vorba între noi, timpul trece mai placut in interiorul noului Yaris.

Pentru că abia așteptam să intru în posesia ei n-am vrut să mai continui discuția însă m-am tot gândit la ce a vrut consultantul sa zica prin faptul că „timpul trece mai plăcut în interiorul noului Yaris”. Să fie oare doar o strategie de marketing?

 Fară să mai stau pe gânduri am platit si am plecat spre casă, la volanul micuței Yaris bineînțeles. Deși o conduc de  doar 10 minute îmi dau seama la ce se referea reprezentantul Toyota. Într-adevăr în noul Yaris timpul trece mai plăcut. De ce?
1. pentru că scaunele sunt moi și confortabile si oferă o poziție de condus ergonomică.
2.  pentru că e dotată cu sistem multimedia cu ecran tactil Toyota Touch care îmi permite să îmi conectez telefonul, să dau sms-uri, să accesez Facebook-ul, să aflu starea vremii etc.
3. pentru că sistemul de navigare prin satelit din cadrul sistemului multimedia Toyota Touch & Go îmi oferă siguranța că nu mă voi rătăci printre străduțele din București.
4. pentru că mă ajută să parchez cu spatele mai repede si mai sigur prin intermediul camerei video pentru  marșarier.
5.pentru ca ocupa locul I si primeste titlul de “brand-ul cel mai verde” in prima editie a topului “Cele mai verzi marci la nivel mondial”.
6. pentru că dispune de senzori de ploaie si aprindere automata a farurilor
7.  pentru că e compactă la exterior si spațioasă la interior
8. pentru că  e dotată cu trapă, ceea ce mi se pare foarte cool.
9. pentru că  a obtinut o clasificare de 5 stele in ceea ce priveste siguranta.
10. si PENTRU CĂ MĂ REPREZINTĂ.


Acest articol participa la Superblog 2011.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu