10 octombrie 2010

ASUS face diferența!



După ce am văzut acest video simt nevoia să-mi arunc laptopul de la etaj. Cred că dacă aș avea o asemenea bijuterie de laptop nu l-aș mai lăsa din mână. Este abosolut minunat. În primul rând, după cum puteți observa în video de mai sus, design-ul face ca Asus NX90 să nu fie un laptop oarecare. Este subțire și foarte elegant. Mai mult, această versiune prezentată în filmuleț îți aduce natura mai aproape prin carcasa modernă din lemn de bambus. Ați mai văzut până acum așa un laptop mai ales că NX90 are si 2 touchpad-uri ?! Cu siguranță nu!
Mai mult, dacă ceea ce am descris aici nu v-a trezit toate simțurile, aflați că NX90 dispune de cele mai înalte abilități audio îmbinând armonios tehnologiile  Bang& Olufsen ICEpower cu tehnologia proprietara ASUS Sonic Master. Așa mai merge nu? Ce rost are să dai banii pe sisteme audio independente când acest laptop este dotat cu cele mai calitative componente audio, redând sunetele cu o fidelitate inegalabilă?

Deja mă imaginez cum aș apărea eu bând un frappucino la Starbucks și butonând foarte relaxată pe NX90! Ca-n filme zic eu! :d

Ceea ce v-am zis eu este doar puțin din ceea ce poate face laptopul NX90. Dacă sunteți interesați să vedeți de ce mai este în stare dați play:




Acest post participă la Concursul SuperBlog 2010, etapa Nr 6

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu