7 octombrie 2010

Hide me inside you where the sweetest things are hidden.

Dacă sunteți ușor influențabili, nu citiți postul ăsta pentru că nu vreau să vă stric buna dispoziție cu starea mea de toamnă.


Mi-e dor de soare. Nici nu a început bine toamna și mie mi-e dor de soare.

Nu-mi place vremea asta...nu pot să fiu activă și dinamică și plină de viață, așa cum îmi propun să fiu în fiecare zi, pe așa o vreme.

Îmi vine să dorm...să mă ascund în patura mea roșie și să ies de acolo când apare soarele pe cer. Aș bea un ceai...cu scorțișoară.. sau un vin fiert cu scorțișoară dar ăla se bea iarna. M-aș uita la un serial...dar am epuizat toate episoadele de săptămâna asta. Aș citi o carte dar parcă nu am dispoziția necesară.

 Nici la facultate nu m-am dus. Sper că nu au început fără mine. :)) 

Am terminat și ciocolata...măcar ea îmi mai îndulcea puțin starea...

Gata! Trag draperiile...lumina asta gri îmi strică ochii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu