28 octombrie 2010

Plimbă-te în online cu ASUS Lamborghini VX6

- Salut! Bine ai venit pe la mine! Tocmai voiam să te sunt să-ți arăt ce mi-am luat!

- Ia uimește-mă!

- Bai sunt super fericită! Mi-am luat un super Lamborghini !

- Poftim? Ce ai câștigat la loto și nu mi-ai zis? Sau n-am auzit bine! Unde îl ții că în garaj văd că se odihnește tot bătrânul Logan!

- Doooamne! Cum să-l țin băi în garaj? Vrei să rămân fără el? Hai în casă să ți-l arăt?

- Aa...ai trecut iar pe la standul de jucării și ți-ai achiziționat o mașinuță? Ce naiba nu puteai să zici de la început așa? Vrei să fac infarct pentru o jucărie?

- Nu mi-am luat nicio jucărie măi...este mai degrabă o bijuterie!

- Hai că deja mă enervezi! Zici că nu vorbim în aceeași limbă!

- Păi normal că nu vorbim aceeași limbă din moment ce tu ai rămas din nou în urmă cu tehnologia! Uite-l cum stă el mândru pe birou!

- Aaa...deși are un design foarte deosebil, consider că un notebook este mult mai bun decât un netbook!
-Pfff..hai că nu știi despre ce vorbești! Ești în urmă rău de tot cu tehnologia! Tu n-ai auzit că mai nou, un netbook poate fi aproape la fel de puternic precum un notebook? Haide să-ți povestesc câte ceva despre netbook-ul Lamborghini VX6 și dup-aia rămâne la latitudinea ta dacă îți schimbi sau nu părerea despre performantele unui astfel de micuț.

- Ok...te ascult...știi bine că sunt deschis la noi opinii.

- Păi în primul rând, hai să-ți spun câte ceva despre design și mărime. Știi bine că eu nu pot pleca nicăieri fără laptop. Știi bine că întotdeauna mă plângeam de vechiul notebook că e prea greu și mi-am rupt spatele. Acum cu noul meu netbook nici n-o să mă mai doară spatele pentru că are o greutate de doar 1.5 kg, având o baterie cu 6 celule și nici n-o să mai fie nevoie să car după mine încă o gentă. Acum îl pot băga în geantă și voi mai avea loc și de alte lucruri de care am nevoie pentru că ASUS Lamborghini are 297 lungime, 204 lățime și 28.67 grosime mm . Ecranul are 12.1 inci, iluminare cu LED, WXGA HD și un diamentru de 1366x768.

- Da...într-adevăr mărimea este un avantaj. Dar încă nu mi-ai spus nimic despre ce poate această jucărie.

- Când vei afla ce poate n-o s-o mai numești jucărie și o să mă invidiezi că dețin așa ceva! După cum știi cei de la ASUS sunt foarte interesați să scoată pe piață doar produse de înaltă calitate. Aceasta este o regulă a lor din care nici Noul ASUS Lamborghini VX6 nu face o excepție. Dotat cu un procesor Intel® Atom™ D525 (dual core, 1.8GHz)/Intel® NM10, VX6 oferă o putere de calcul fără comparație pentru un netbook de doar 12 inch. De asemenea, micuțul meu performează la capitolul multimedia datorită  implementării celei de-a doua generații a soluției video NVIDIA ION. VX6 este astfel caracterizat unete de înaltă definiție
Difuzoare Stereo, tehnologie Bang & Olufsen ICEpower plus Microfon intern. Nu în ultimul rând, dacă plec din țară și i se face mamei dor de mine mă poate vedea pe camera web de 1.3 megapixeli. VX6 este totodată dotat și cu tehnologia  NVIDIA Optimus capabilă să comute în timp real între grafica integrată și cea dedicată pentru a asigura performanțele video optime și o autonomie mai mare. Astfel, cu ajutorul acestei plăci video, dar și a tehnologiei Bang & Olufsen ICEpower de care îți spuneam mai devreme ma pot juca și pot vedea filme de înaltă definiție. Însă, dacă vreau să mă simt ca la cinema, pot conecta netbookul la un televizor cu diagonala mare prin intermediul ieșirii HDMI.

- Mă...ce să mai...ai avut dreptate într-adevăr când ai zis că un netbook se apropie vertiginos de performanțele unui notebook.

- Stai..nu te grăbi că nu ți-am spus tot.

- Mai face și altceva în afară de ce mi-ai zis? Deja sunt impresionat...nu știu ce ar mai fi de zis!

- Pai tu crezi că se numește Lamborghini degeaba? Preluând design-ul roadster-ului Lamborghini Murcielago LP640, netbook-ul este foarte pregătit pentru curse dar și pentru viteză, asemenea unui Lamborghini autentic. Asemenea unei super mașini cu sigla brandului Lamborghini, aspectul premium al netbookului este caracterizat prin lux și performanță. Carcasa netbookului este după cum vezi foarte aspectuasă fiind confecționață dintr-un metal durabil. De asemenea, VX6 dispune de o tastatură silențioasă și un rest hand foarte plăcut la atingere. Cât despre viteză, netbook-ul de la ASUS este dotat cu USB 3.0, transferul de date putând fi de 10 ori mai rapid comparativ cu USB 2.0, foarte important dacă folosești fișiere multimedia de mari dimensiuni. De asemenea, netbookul rămâne la performanțe foarte mari în ceea ce privește viteza prin intermediul conectivității Wi-Fi, integrând cel mai rapid standard posibil și anume, acela de 802.11n. Nici nu mai vorbesc că folosește cea mai recentă variantă a tehnologiei Bluetooth 3.0.
- Mă dar despre stocare de ce nu zici nimic? Nu are performanțe și în acest domeniu?

- Păi dacă ești nerăbdător și nu mă lași să-ți spun tot? VX6 dispune de un hard disk de Hard disc 250GB- 320GB + 500GB ASUS WebStorage.

- Ce înseamnă Asus WebStorage?

- Web Storage este un spațiu suplimentar de stocare online. Utilizatorii netbook-urilor ASUS-LAMBORGHINI Eee PC VX6 pot utiliza o capacitate de stocare de 500 gb în mediul cloud, lucru care mi se pare extrem de util pentru păstrarea documentelor mele de importanță maximă. Ahh...și nu ți-am spus încă de un lucru care mie mi se pare super important. Netbook-ul este dotat cu o baterie Li-ion cu 6 celule care permite o autonomie de 6 ore. Pentru mine este foarte important să nu fie nevoie să încarc bateria din 2 în 2 ore mai ales că știi bine că sunt mai tot timpul pe drumuri.

- Dar dacă sunt persoane care nu pot folosi touch-pad și au nevoie de mouse?

- Mă gândeam eu că o să mă întrebi asta! Ce n-ai înteles că cei de la ASUS se gândesc la toate? Ei au scos pe piața un mouse tematic complementar netbook-ului, pe care dacă vrei ți-l achiziționezi separat. Asemenea netbook-ului, mouse-ul fără fir WX-LAMBORGHINI păstrează detaliile designului roadster-ului Lamborghini Murcielago LP640. Acest tip de mouse este perfect compatibil oricărui pc, iar adaptorul USB inclus permite o rază de operare de până la 10 metri. Alte întrebări?

- Nu...m-ai convins...micul netbook reflectă performanța prin toate celulele. Am înțeles acum de ce este o bijuterie și nu o jucărie. Chiar m-ai convins că nu e mare diferență între un notebook și un netbook, ba chiar netbook-ul este mult mai ușor de plimbat.

- Da...notebook-ul este mai de birou că nu ocupă mult spațiu asemenea unui pc, iar un netbook este de luat la plimbare. Acum sper că ai învățat și tu că de cele mai multe ori nu mărimea contează! :)

Acest articol participă la etapa nr 18 din concursul SuperBlog

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu