30 octombrie 2010

Micul Gigant - mezinul Edimax




     Sunt de părere că de cele mai multe ori nu mărimea contează și uite că și cei de la Edimax îmi împărtășesc opinia.
     Când spui Edimax te aștepți la produse de înaltă performanță pentru că ei au ridicat standardul din ce în ce mai mult. Mai nou, au revoluționat domeniul wireless prin fabricarea celui mai mic adaptor wireless pe USB -  EW-7811Un. Acest tip de adaptor wireless este un fel de furnică care are atâta putere încât poate să ducă în spate ceva de 10 ori mai mare decât greutatea ei.

Cine a spus că lucrurile mari sunt mai bune decât cele mici, probabil nu a văzut noul membru al familiei Edimax. În prezent, s-au dezvoltat atât de multe dispozitive încât ne împiedicăm de ele peste tot prin casă. De aceea, noul „trend” în materie de tehnologie este „cât mai deștept într-o carcasă cât mai mică”. De asemenea, pentru că cei mai mulți dintre noi sunt mai tot timpul pe drumuri, avem nevoie să ne dezlegăm de fire. Pentru asta, s-a dezvoltat tehnologia wireless. Pentru că ne-am săturat de aglomerație în casă, s-a inventat EW-7811 Un. Acest adaptor wireless este, fără niciun fel de glumă, cât o monedă de 5 bani. Acum că v-am zis asta probabil vă gândiți că este la fel de valoros ca și moneda cu care l-am comparat. Dar să știți că așa cum nu poți cumpăra o pâine fără 5 bani, nici nu poți avea acces la internet cu o viteza de transmisie a datelor de aproximativ 150Mbps fără noul EW-7811 Un. Vi se pare mult în comparație cu un adaptor wireless obișnuit nu-i așa? Ei bine...probabil așa ziceați și atunci când a fost scos pe piață primul laptop, fiind mai mic decât cutia de monitor. Sunteți curioși de ce mai face acest micuț? Trebuie să știți că este foarte nărăvaș. Pe lângă faptul că aleargă cu o viteză foarte mare, este de asemenea capabil să reducă simțitor zonele fără semnal având o rază de acoperire de până la 3 ori mai mare față de un adaptor 11g.

Cum aș putea să mă folosesc de el? Păi dacă nu aș avea un latop și aș primi cadou un astfel de adaptor cu siguranță a doua zi la prima oră m-aș înființa la coadă la laptop-uri. Păi ce rost are să stai cu fundul pe scaun toată ziua pentru că vrei să navighezi pe internet, când poți să stai în orice colț al casei și să navighezi cu aceeasi viteză pe internet? În plus, m-aș gândi la cât spațiu aș economisi în casă. Când văd câte fire înșirate prin toată casa îmi vine să evadez de acolo, însă cu noul adaptor aș putea spune adio fire din căsuța mea.

De asemenea, pentru că sunt destul de aiurită probabil ar trebui să îi găsesc un loc să nu-l pierd. Astfel...unde ar i-ar fi cel mai bine unei bijuterii tehnologice decât într-o cutie de bijuterii? Hmm...ăsta ar fi un motiv să-mi cumpăr mai multe bijuterii nu? Asta ca să nu se plictisească micuțul..nu că mi-ar plăcea mie să-mi cumpăr accesorii. :D Așadar...dacă ești fată...adaptorul wireless EW-7811 Un este un must-have. Cu o așa scuză, prietenul/soțul sau logodnicul n-ar trebui să comenteze nimic :)). Dar acest adaptor nu este un must-have numai pentru fete ci și pentru băieții care vor să fie în pas cu moda IT, că despre moda hainelor voi nu prea sunteți interesați. :D

Aoleu haideți că nu mai vorbesc despre acest adaptor wireless pentru că laptopul meu deja a poftit la el! I-am explicat eu că o să-i scape Moșului din tolbă în seara de Craciun, dar el...„Batman! Batman!” :))...îl vrea acum!
EdX vă recomandă acest              adaptor wireless.
       




          
                                 Acest articol participă la etapa nr 20, din concursul SuperBlog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu