15 octombrie 2010

Totul pentru client

Doi prieteni atinși de criză:

- Mihai, știu că ție îți place să faci cumpărături online și mai știu că te uitai după un laptop.

-Da, cumpăr de foarte multă vreme de pe Internet. E super eficient și mă scutește de bătături. Și da...caut demult dar încă nu am găsit produsul ideal pe care să mi-l și permit.
- Am dat mai acum câteva zile peste un site, oktal.ro care au o groază de modele de laptopuri, netbook-uri multe alte produse la superpreț. Mai mult, au niște servicii care nu par a fi românești. În primul rând, cică au livrarea gratuită dacă cumperi de peste 500 de lei, dar cel mai important este că dacă dacă nu te încadrezi în suma aia taxele sunt foarte mici, 15 lei in București și zonele limitrofe, respectiv 20 de lei dacă stai în altă parte.

- Da...multe site-uri au serviciul asta, pentru că, ce rost ar mai avea să cumperi online dacă nu le primești acasă?

- Da, dar îți permit să returnezi un produs din categoriile Laptop și Netbook în 30 de zile. Mi se pare foarte tare chestia. Mulți oameni se gândesc la cumpărăturile online ca la o mare țeapă și pot spune că și eu mă aflu în categoria asta pentru că e greu să îți dai seama de un produs doar dacă vezi o poză.

- Wow...30 de zile? Știam că termenul limită este de 10 zile...cel puțin pe site-urile pe care am intrat eu așa este. Bravo lor...se gândesc la bunăstarea clientului. Rar găsești așa ceva. În 30 de zile aflii și cele mai mici chichițe ale produselor.

- Băăăi...dacă asta te uimește atunci ce zici de e-service?

- Adică?

- Hai că încep să mă îndoiesc de cunoștiințele tale în domeniul e-shopping-ului. Dacă ceea ce ai cumpărat tu se află încă în garanție poți să faci o solicitare de service, ei te contactează prin telefon sau prin email și dacă problema nu se poate rezolva de la distanță ei se angajează să trimită un curier care va lua produsul defect și îl va duce la service. Dar ce crezi? Taxele de data aceasta sunt suportate de ei! Nu ți se pare incredibil? Îți dai seama de câte drumuri te scutește serviciul asta?

- Băi ce pot să spun...m-ai lăsat mască. N-am mai auzit de așa ceva. Cât respect pentru timpul clientului. Din păcate rar îți e dat să vezi așa ceva. Sunt sigur că dacă au serviciile astea, și produsele lor sunt pe măsură.



Acest articol a fost scris pentru Etapa a 9-a a concursului SuperBlog

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu