20 octombrie 2010

TAROM te formează, tu te definești.

„ Drumul ne formează, dar destinația ne definește” este mesajul transmis  în prima campanie de imagine de mai bine de jumătate de secol a mărcii TAROM.  Îmi place în mod special acest mesaj nu pentru că mi-am tocit neuronii acum doi ani să explic la Bac cum l-a transformat drumul pe Harap-Alb, ci pentru că acest mesaj reprezintă unul dintre principiile mele de viață.

„Ne-am născut călători”. Încă de când am ieșit din burtica mamei, acolo unde era cald și bine, iar dormitul era cel mai râvnit sport, am primit titlul de Călători. Întraga noastră viață este un drum, un drum lung și anevoios. Dacă ar fi să comparăm drumul vieții noastre cu o călătorie cu avionul, aș spune că nu este nici pe departe un drum lin deasupra norilor așa cum ne-au obișnuit piloții de la TAROM și nici o plimbare cu autobuzul peste nori așa cum am afirmat eu la prima mea experiență cu avionul, ci este o cursă plină de fulgere și tunete, cu multe goluri de aer și schimbări de altitudine. Drumul vieții noastre cuprinde posibilități nelimitate. Este doar alegerea noastră cum și unde vrem să ajungem.

Nu știu alții cum sunt, dar eu ador să merg cu avionul. Așa îmi imaginez eu călătoria vieții. De ce? Pentru că o călătorie cu avionul este cea mai sigură și totodată cea mai riscantă și nimic nu se compară cu sentimentul de a fi mai sus decât norii. Drumul vieții mele îmi distruge treptat auzul și îmi încărunțește fața, dar este un drum frumos de care mă bucur în fiecare clipă. Deși nu-mi dau seama, el mă transformă în cea care voi fi peste ani și ani de zile.

Cine suntem cu adevărat” vedem abia la destinație, atunci când ne uităm în oglindă și nu ne mai recunoaștem, atunci când deschidem cufărul cu amintiri și plângem de fericire când aflăm suma călătoriilor noastre și constatăm că am ajuns de fiecare dată la destinație.

 „Pentru a fi cineva, trebuie să ajungi undeva”! Hai să nu uităm expresia asta și să ajungem la destinație fără fără să ne uităm în spate.
Cu această nouă imagine, Tarom a arătat că merită să facă parte din elita aviației mondiale în urma intrării în alianța SkyTeam și sunt convinsă că acest slogan a schimbat opiniile multor oameni cu privire la acest brand românesc.

Țineți minte: Drumul te formează, dar destinația te definește! Învață ceva din fiecare experiență, zboară și fii un campion. Pentru că adevărații campioni stau deasupra norilor!





Acest articol participă la etapa nr. 12 din cadrul concursului Superblog.

Acest articol participă la etapa Nr 12 din concursul Superblog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu