13 noiembrie 2010

Blogway is your way

Ce îmi place la proba 29 de la Superblog?

Cerința nr 4, și anume neutralitatea. Dacă țin bine minte este prima probă în care se cere să fim obiectivi. Credeți că, dacă noi facem un articol în care să „preaslăvim” blogway.ro și să îi pupăm acolo unde nu trebuie îi face fericiți? Eu zic că nu. Pentru ei important este să își vândă „marfa” și să își atingă obiectivul, și anume, acela de a sprijini dezvoltarea blogosferei româneşti prin crearea unei comunităti puternice, pe care sa o promoveze online si offline.

Ce este blogway?

Blogway este primul card prepaid care îl ajută până și pe cel mai stângaci (din punct de vedere tehnologic) viitor blogger să își deschidă un jurnal online exact așa cum își dorește.

De ce BlogWay și nu servicii gratuite?

Pentru că:
  •  Blogway te ajută să îți promovezi blogul într-un mod mult mai rapid prin concursuri sau secțiunea cu RRS din comunitatea Blogway pe site-ul blogway.ro. În acest fel, poți deveni cunoscut în blogosferă fără prea mult efort.
  • Blogway te ajută să îți scuturi blogul de bani.
  • Este un fel de BGS personal al blogului tău. Tu trebuie să ai grijă doar de imaginația ta și să scrii articole cât mai atractive...de restul de ocupă ei.
  • Oferă asistență 24/24 îndiferent dacă este duminică sau altă zi a săptămânii.
Ce m-ar convinge pe mine să folosesc Blogway?

După cum puteți vedea și voi, eu mi-am făcut blog pe blogspot pentru că am zis să fac o încercare, să văd dacă blogging-ul este sau nu de mine. M-am gândit că este doar un moft și o să renunț repede la el...dar uite că nu a fost așa. Acum îmi pare rău că nu am riscat puțin. Însă, în viitorul apropiat o să pun mâna pe „cheile de la casă” pentru că m-am săturat de puținele posibilități pe care mi le oferă chiriașul asta.

Pentru că sunt încă un blogger novice, cred că mi-ar prinde foarte bine un serviciu de acest gen pentru că,îmi oferă un domeniu.ro pe care cititorii mei îl vor reține mult mai ușor, îmi dau și ultima variantă de platformă de blog de la Wordpress care cu siguranță oferă mai multe posibilități decât blogspotul meu, și, nu în ultimul rând mă ajută să fac o afacere din blogul meu, lucru care este binevenit pe criza asta. Bineînțeles, Blogway oferă mult mai multe lucruri pe care le găsiți pe http://www.blogway.ro/, însă pentru mine acestea sunt niște motive suficiente pentru care aș alege să le dau lor  200 de RON pe an.

Sugestia mea pentru Blogway

La fel ca mine, foarte multe persoane se feresc să investească în ceva ce n-au mai testat pâna acum. De aceea, cred că, dacă ar oferi o perioadă de..nu știu..10-15 zile, în care să poți încerca gratuit serviciul Blogway, și-ar atrage mai mulți cumpărători. Da..am văzut că există un site demo, dar una e să testezi o chestie să te iei cu altele și dup-aia să uiți de ea, și alta este să vezi pe propriul blog, pe o perioadă de câteva zile, ce implică serviciul Blogway.
Concluzie

Faptul că s-au aruncat într-o concurență acerbă, denotă că Blogway se bazează pe calitatea „mărfii” sale. Pentru că, așa cum știe toată lumea, un client mulțumit vine și a doua oară, dar ce e mai important este că nu vine singur...își aduce și prietenii. Bineînțeles, nu pot să bag mâna în foc pentru ei, însă, dacă mă hotărăsc până la urmă să apelez la serviciile lor vă voi anunța, pentru că la urma urmei, orice blogger își dorește o casă a lui și doar a lui.


Acest articol participă la etapa nr 29, din concursul Superblog

Un comentariu:

  1. Multumim frumos si pentru aprecieri, si pentru ideea blog-urilor de test. Chiar analizam de ceva vreme posibilitatea lansarii unui astfel de serviciu.

    Succes pe mai departe in concurs!

    RăspundețiȘtergere