16 noiembrie 2010

Iubirea pentru tehnologie

Știți vorba aceea veche precum că prima iubire nu se uită niciodată. Ei bine, așa este...prima mea iubire a fost un calculator pe care ai mei mi l-au făcut cadou la sfârșitul clasei a 4-a, asta prin 2000-2001. Eram tare încântată de el, mai ales că eram prima din cartier care deținea așa ceva. L-am îndrăgit din prima clipă...mi-era drag de corpul lui (unitatea centrală), însă cel mai mult îmi plăcea să-l privesc în ochi (monitor). Avea niște ochi atât de pătrunzători încât nu ma puteam abține să nu îi dau atenție. Deși și îmi ocupa cam mult spațiu pe birou, eu îl lăudam tuturor prietenelor mele.

Treptat, am mai văzut și alti „ochi” fermecători care m-au făcut să uit de prima iubire și să o abandonez. Acum...când privesc în trecut îmi vine să râd. Pe vremea aia, acel pc mi se părea excepțional, însă o dată cu trecerea timpului, cerințele mele s-au înmulțit, iar vechiul pc nu mai corespundea deloc cu ceea ce îmi doream eu.

De-a lungul timpului, am căutat să îmi îmbunătățesc cât mai mult calculatorul, însă, deși îl dotam cu ultimul tip de componente tot nu eram mulțumită. Știți de ce? Pentru că, fără un monitor de calitate, unitatea centrală nu valorează nimic, oricât ar fi ea de dotată.

Astăzi, trendul în materie de monitoare este foarte clar stabilit. Se caută linii fine, diametru, cu cât mai subține cu atât mai bine, imagini cât mai clare, care să redea realitatea în mod veridic și nu în ultimul rând se cere protejarea mediului.

Mie mi-a plăcut dintotdeauna să fiu în pas cu moda și de aceea, țin foarte mult la designul unui obiect asta pentru că, înainte să „interacționezi” cu obiectul respectiv, te uiți mai întâi la cum arată. De aceea, noile serii de monitoare LED ASUS MS și ML te frapează de la prima vedere. Având au forme subțiri cu muchia de numai 16,5mm, poți spune adio aglomerației de pe biroul tău. Seria MS 5mm economisind spațiul de pe birou. ASUS reîmprospătează imaginea monitoarelor prin teme vizuale care le diferențiază de alte opțiuni existente pe piață. Seria MS se distinge prin finisajul negru-lucios, asemănător cu cel al unui pian,  acompaniat de o ramă strălucitoare în culoarea safirului albastru. Acest contrast îi conferă monitorului o eleganță inegalabilă. Suportul de birou în formă de inel este dotat cu tehnologia ASUS Ergo-Fit, prin intermediul căruia utilizatorul își poate înclina monitorul folosind un singur deget. Suportul este poziționat la o înalțime egală cu cea a laptopurilor, putând fi folosit și de cei care doresc un ecran mai mare suplimentar pentru laptopul lor.

Dacă designul vi se pare unul exclusivist, stați să vedeți ce tehnologie unică încorporează!

Noile monitoare marca ASUS se potrivesc perfect celor care petrec mult timp la calculator, pentru că, fiind dotate cu tehnologia LED, oferă o imagine stabilă, minimizând oboseala ochilor. Tehnologia ASUS Smart Contrast Ratio (ASCR), permite monitoarelor LED Designo MS să ofere un contrast de 10.000.000:1. Din acest punct de vedere, utilizatorii acestor tipuri de monitoare vor fi impresionați de imaginile realistice obținute printr-o grafică fără egal.


De asemenea, monitoarele integrează tehnologia ASUS Splendid™ Video Intelligence care permite aplicarea unuia dintre cele cinci profile predefinite (jocuri, cinema, noapte, peisaj, standard), oferind astfel utilizatorilor posibilitatea de a stabili fidelitatea culorilor după gustul lor.

Nu în ultimul rând, monitoarele ASUS MS/ML Designo sunt perfecte pentru împătimiții de jocuri sau pentru cinefilii care vor să redea performanțele unui ecran cinematografic la ei pe calculator. Spun asta datorită calităților acestor monitoare, și anume compatibilitatea Full HD (1920x1080) și conectivitatea HDMI , care permit redarea unor imagini de o veridicitate ieșită din comun. De asemenea, timpul de răspuns rapid, de doar 2ms, are grijă ca aceste imagini să fie redate fără nicio întrerupere, completând astfel puzzle-ul calității.

 După cum știți deja, compania ASUS are un întreg arsenal de bijuterii eco dintre care notebook-urile ASUS Bamboo, ASUS NX, microprocesorul ASUS EPU, iar mai nou monitoarele MS/ML Designo. Deoarece designul lor este făcut cu 50%  din materiale mai puțin dăunătoare mediului înconjurător, deținătorii unui astfel de produs se pot simți într-adevăr apărătorii naturii, iar acest lucru le va fi răsplătit de fiecare dată când vine factura pentru curent, pentru că, noile monitoare Asus, consumă cu 40% mai puțină energie decât un monitor obișnuit.

Aceste monitoare sunt un alt argument pentru care ASUS este lidermondial  între furnizorii de tehnologii ai noii ere digitale. Monitoarele ASUS MS/Ml Designo întrunesc toate calitățile pe care le aștept de la o componentă atât de importantă pentru buna funcționare a unui calculator și anume, calitatea imaginii, designul ergonomic, și nu în ultimul rând, relația de prietenie cu natura.

Acest articol participă la etapa nr.  32 din concursul Superblog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu