1 noiembrie 2010

Dependența Vision


Când vorbesc despre dependența Vision, nu mă refer la vreu drog anume, ci doar pur și simplu la dependența de a avea calitate.Zilele trecute am asistat la o astfel de criză, eram în pat și lucram la niște articole pentru blog la laptop, iar la birou prietenul meu, în loc să mă ajute pe mine, avea o dupăamiază foarte intensă cu noul său spărgător de plictiseală(cum mi-l descrie el),  Medal of Honor. După ce că a muncit atât de greu să stângă banii ca să își poată achiziționa acest joc pentru colecția sa și să își facă timp liber pentru a se bucura de el, s-a trezit că pc-ul lui era prea „bătrân” ca să-i meargă acest joc.

 Evident, taur cum este a văzut roșu în fața ochilor când ecranul îi afișa imaginea în slow motion. Când l-am văzut că se aprinde așa, m-am gândit că ar trebui să vad ce s-a întâmplat.Mi-a explicat el că e nervos fiindcă nu îi merge jocul chiar că dăduse toată grafica la low. Știindu-l atât de pasionat de jocuri m-am gândit să fac ceva în privința asta. Ca o iubită bună ce sunt, m-am documentat în această privință, și am dat peste tehnologia Vision. 
.Nu prea am mare experiență în domeniul IT, am încercat tot felul de căutări pe google pentru îmbunătățirea calculatorului său, iar singurul care m-a ajutat cu adevărat să înțeleg a fost website-ul celor de la Amd. Aici am găsit posibilitatea de a alege în funcție de ce am nevoie.
Haideți să vă spun și vouă ce am aflat despre vision:
 Tehnologia Vision a celor de la AMD reprezintă un sistem de clasificare a componentelor pentru PC-uri şi notebook-uri în funcţie de ce vrei să faci ele. A fost gândită ca o metodă simplă şi utilă prin intermediul căreia utilizatorii să îşi poată alege laptop-ul / desktop-ul în funcţie de nevoi. Vision a apărut încă din 2009, dar de atunci şi până acum cei de la AMD şi-au perfecţionat criteriile de clasificare şi metodologia de împărţire a PC-urilor..
VISION 150x150 Tehnologia AMD Vision
VISION – nivelul de bază
- laptop-urile din categoria VISION sunt dedicate tuturor celor care îşi petrec majoritatea timpului navigând pe Internet;
- prin urmare, combină procesoare şi plăci video de putere moderată, pentru a oferi cea mai bună experienţă în activităţi precum: rularea de muzică, vizualizarea fotografiilor, vizionarea DVD-urilor, urmărirea de filme şi videoclipuri online, navigarea pe Internet, utilizarea e-mail-ului, casual gaming (jocuri precum Solitaire, care nu necesită putere grafică mare);
VISION PREMIUM – al doilea nivel, pentru consum media
VISION Premium  150x150 Tehnologia AMD Vision
- această categorie este dedicată celor preocupaţi de conversiile video, interesaţi de divertisment şi multimedia, de streaming video şi TV, oferind tot ceea ce oferă VISION, plus:
- un echilibru între puterea procesorului şi performanţele plăcii video;
- multitasking fără probleme – rularea simultană a până la 3 aplicaţii;
- jocuri mainstream;
- convertirea CD-urilor în MP3;
- editare foto de bază;
- vizualizarea filmelor în format HD / Blu-Ray;
- utilizarea unui webcam;
- Live TV direct pe laptop
VISION Ultimate 150x150 Tehnologia AMD Vision

VISION ULTIMATE – al treilea nivel, pentru editare foto şi video avansată
- dedicat tuturor celor care editează fotografii digitale şi videoclipuri, îşi doresc un procesor quad core şi sunt la curent cu noile jocuri 3D. Aşadar, pe lângă performanţele Vision Premium, aduce:
- multitasking avansat (peste 4 aplicaţii rulate simultan);
- înregistrare Live TV;
- rularea de jocuri online pretenţioase din punct de vedere grafic, oprecum MMO-urile;
- editarea / mixarea muzicii;
- editare foto avansată;
- creare şi editare de filme HD;
vision black 150x150 Tehnologia AMD Vision
VISION BLACK – nivelul cel mai performant
- PC-urile din această categorie sunt dedicate profesioniştilor multimedia şi gamerilor, de aceea vorbim de performanţă maximă, cele mai noi tehnologii, cele mai recente jocuri 3D, editare şi în special creare de fişiere foto şi video în HD;
- procesoare rapide, multi-core ce pot fi supuse unor procese de over-clocking;
- megatasking;
- suport complet pentru Microsoft DirectX 11;
- ATI Eyefinity technology, care suportă afişarea display-ului pe un număr de până la 6 monitoare externe simultan;
- crearea şi administrarea unei colecţii multimedia extinse;
- cea mai bună experienţă de 3D gaming HD;
- crearea şi editarea de fotografii digitale şi fişiere video în HD;


Pentru că aveam mai multe opțiuni, și pentru a mă ajuta cât mai bine, cei de la AMD au vrut să afle la ce folosesc eu calculatorul și pentru asta mi-au pus câteva întrebări simple.Deși este calculatorul lui, am răspuns cu ușurință la acele întrebări pentru că amândoi, folosim calculatorul cu același scop: internetul, nelimitata sursă de informații, pentru filme, muzică și jocuri, toate acestea de înaltă performanță pentru că el are obiceiul de a fi la curent cu noua tehnologie. Astfel, care să fie cea mai bună alegere pentru cineva care își dorește performanță maximă de la pc-ul său dacă nu tehnologia Vision Black? Acum că am ales ceea ce mi se potrivește mi-au arătat variante de platforme pc. A ales una după buget și am făcut o comandă online. Cred că va aprecia enorm de mult acest cadou de Crăciun, pe care evident o să îl primească mai devreme. Abia aștept să ne bucurăm împreună de această achiziție!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu