29 noiembrie 2010

Crăciun fericit în compania netbook-ului ASUS

Vine Crăciunuuulll, sărbătoarea mult-așteptată în care ne ascundem în sânul familiei, lângă șemineu, admirând peisajul de iarnă de la fereastră. Anul acesta nu știu dacă ne vom putea bucura de zăpadă dar știu sigur că ne vom bucura de compania celor dragi și vom încerca să le redăm zâmbetul pe buze.

Aseară, în timp ce faceam un review al ultimelor luni și încercam să-mi dau seama ce greșeli trebuie să îndrept față de cei din jurul meu, cineva mi-a bătut la ușă. M-am dus să deschid, iar în pragul ușii mele era un omuleț ciudat.

-Bună seara! Vă pot ajuta cu ceva?
-Bună să-ți fie inima! Eu sunt unul dintre ajutoarele lui Moș Crăciun. Sarcina mea este să-ți înmânez această scrisoare din partea Moșului.

Am deschis repede scrisoarea, am citit-o pe nerăsuflate, iar când să-l întreb pe Elf despre câteva nelămuriri, constat că acesta dispăruse. Vă dați seama că nu-mi venea să cred că este adevărat!M-am ciupit și m-a durut. Era clar...nu visam. Moșul îmi cerea un sfat despre ce produs marca ASUS i-aș oferi unei persoane speciale din viața mea. Prima persoană la care m-am gândit a fost prietenul meu.

Pentru că de când cu Superblog, am ajuns să cunosc toate bijuteriile cu care se poate lăuda compania ASUS, m-am gândit că cel mai potrivit cadoul ar fi  elegantul  Netbook Eee PC Asus 1008HA-BLU035S, . Fără să pierd timpul, am intrat pe site-ul magazinului online eMag, de unde acesta poate fi achiziționat.

Acum probabil vă gândiți ce anume face ca acest netbook marca ASUS să fie alegerea perfectă. Ei bine, prietenul meu ține foarte mult la designul unui produs și de asemenea la culoarea lui, iar modelul atât de elegant al netbook-ului de culoare albastră 1008HA-BLU-035S, face ca acesta  să ofere un impact vizual absolut impresionant.
De asemenea, foarte importante sunt și specificațiile tehnice. Astfel, micul netbook cuprinde niște componente foarte performante precum procesorul Intel® AtomTM N280, display cu diagonala de 10.1 inch, care încorporează tehnologie LED. Nici la capitolul hard-disk netbook-ul ASUS nu stă rău. Cei 250 GB sunt perfecți pentru prietenul meu care are o întreagă „bibliotecă muzicală” și un număr impresionant de poze. Din punct de vedere al sunetului, acest netbook încorporează un sistem cu difuzoare stereo, fapt pentru care, suntele sunt redate cât se poate de clar. Dimensiunile sale reduse și greutatea de doar 1,1 kg, fac ca acest netbook să fie foarte ușor de transportat. Bateria Li Ion 3 Celule oferă o autonomie de cel puțin 4 ore, perioadă în care prietenul meu își poate alunga plictiseala cu un joc, fără să se gândească la faptul că din moment în moment sistemul se poate stinge.

Acestea fiind spuse, cred că acest netbookul Eee PC Asus 1008HA este o alegere perfectă pentru ceea ce prietenul meu își dorește de la un netbook. Culoarea sa albastră și designul simplu se potrivesc de minune gusturilor prietenului meu, iar performanța pe care o atinge face ca acest mic netbook să fie cadoul perfect. Deși costă 1.349,00 Lei, un pic cam mult pentru posibilitățile mele, eu zic că persoana iubită merită întotdeauna ce este mai bun, așa că, probabil mă voi folosi de sistemul de rate pus la dispoziție de eMAG și îi voi însenina sărbătorile cu acest cadou senzațional. Sunt convinsă că atunci când o să-l vadă, sub brad, mândru și albastru așa cum se prezintă, nu o să se mai poată dezlipi de acest minunat netbook.

Acest articol participă la Superblog, etapa nr 42.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu