13 noiembrie 2010

Real pentru buzunar

Doi oameni dintr-un sat îndepărtat:

- Mă Ioane! Tu ai auzit mă de Alaska?
- Da mă...dar nu mi se pare prea drăguț.
-De ce?
- Păi nu știi că eu sunt mai friguros din fire? Nu m-aș duce acolo nici mort!
- Mă omule, ce vorbești acolo? Eu nu ziceam despre statul Alaska! Eu voiam să te întreb, că a auzit nevastă-mea la biserică un zvon cum că magazinul Real a lansat campania Alaska. Cică este vorba despre niste produse foarte bune și în același timp foarte ieftine!
-Nu știu mă! Trebuie s-o întreb pe Florica că ea se duce la cumpărături. Floricoo...n-auzi femeie? Uite zice vecinu despre o promoție Alaska cu produse ieftine. Știi? Ia uite-o, vecine, cum se agită...nici dacă eram eu bolnav nu sărea așa. Mereu face așa când nu e la curent cu promoțiile astea. Parcă aș fi eu de vină că nu știe ea!
- Lasă mă că dau eu acum un search pe „Goagăl” să văd care e treaba că mi se pare bine să fie adevărat și n-aș vrea să bat drumul degeaba până la oraș.
-Mă cum aflii vino și spune-i și Florichii mele că nu mă mai înțeleg deloc cu ea.
-Gata mă...Internetul aista e o comoară! Aflu tot ce vreau eu. Trebuie să te învăț și pe tine să intri online că nici nu știi ce pierzi. Am aflat...Real, magazinul nostru preferat, a lansat pe piață gama de produse electrocasnice mici, marca proprie, Alaska. Această gamă cuprinde peste 50 de produse foarte  de înaltă calitate și foarte avantajoase ca preț, dintre care cafetiere, cafetiere, cuptoare cu microunde, aparate pentru îngrijire personală, mixere, blendere, fiare de călcat, aparate de gătit etc.
- Bine mă.. dar cu ce mă conving ei să le cumpăr produsele astea când pot să cumpăr de la alții mai ieftine poate.
- Măi vecine...de ce nu ești tu atent? Când ți-am zis că aceste produse sunt avantajoase ca preț m-am referit că sunt mai ieftine decât celalte produse pe care le găsești pe piață. Pe site-ul Real am citit că sunt mai ieftine cu 20-30 % față de produsele de referință. Mișto nu? Acum pot s-o răsfăț pe nevastă-mea cu ustensile pentru bucătărie noi și-mi mai rămân și mie bani să ies la o bere cu prietenii.
- Mă dar eu tot nu m-am lămurit. De ce or fi așa ieftine? Poate or fi de modă veche!
- Nuuuu. Știi bine că cei de la Real nu se încurcă cu lucruri de proastă calitate.
- Nu știu mă...ți-am zis...Florica se ocupă.
- Bă păi atunci e cazul să ieși cu ea la cumpărături să vezi și tu ce frumosă viața la Real. La ei nu o să găsești niciodată produse vechi sau pline de praf pentru că ei își respectă clienții și le oferă tot ce e mai bun. De aceea gama de produse Alaska, deși este foarte ieftină, este proiectată astfel încât să îndeplinească standardele de funcţionalitate, să fie în pas cu tendinţele inovative de pe piaţă, toate produsele având un design plăcut şi culori atrăgătoare.
- Hmm...e ceva!
- E ceva foarte bun! Eu zic că celor de la Real chiar le pasă de noi oamenii aștia de rând și fac un lucru extraordinar prin faptul că lansează pe piață și produse pentru buzunarul nostru. Pentru că eu sincer să fiu...nici nu știu de când am mai cumpărat ceva nou pentru bucătărie pentru că nu mă puteam apropia de prețuri. Dar acum...cu ajutorul real de la Real nevastă-mea va fi răsfățată și va afișa zâmbetul acela de care mi-era atât de dor...Tu ce părere ai despre inițiativa Realului?
- Băi vecine...sunt de acord cu tine. Nici nu știu cum să-ți mulțumesc că mi-ai zis și mie de produsele astea!Mă duc să-i zic lu' nevastă-mea. O să fie în al nouălea cer când o să afle că poate să-și reînoiască electrocasnicele..că dacă sunt prețuri așa mici precum spui ar fi și păcat să nu cumpărăm. Florico...îmbracă-te că mergem la Real!!!

A doua zi:

- Vecinee!!!
- Da Ioane, ce-i?
- Hai că am adus niște palincă să te cinstesc că mi-am cumpărat electrocasnice noi.
- Ooo...bravo...să le folosiți sănătoși! Ce părere ai de ele? Sunt așa cum ți le-am descris, ieftine și de nota 10?
- Mai mult...sunt de nota 20! Florica mea nu mai iese din bucătărie. Aa...apropo...m-am interesat și cică în curând gama Alaska se va mări. Așa că fii atent la noutăți să mă anunți și pe mine. Deși este foarte variată, sper să introducă în această gamă și un mic aspirator că mi-e milă de femeia asta a mea că se chinuie și acum cu mătura!

Acest articol participă la etapa nr 28 din cadrul concursului Superblog2010.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu