4 noiembrie 2010

Un job cu multe cadouri...

Dragii mei, m-am angajat! Acum am ocazia să fac ceva pentru cei din jurul meu pentru că, știți prea bine cât mi-am dorit asta...și după atâtea CV-uri depuse și interviuri plictisitoare, iată-mă  ucenică în Departamentul de Selecție Cadouri al lui Moț Crăciun! Nu-i așa că e minunat? Acum am ocazia să-l ajut să aleagă cadouri pentru voi, dragilor, că știu că ați fost cuminți!

Într-o zi, în timp ce eram băgată până în gât în cadouri, ambalaje și fundițe vine șeful ( Moș Crăciun). Pentru că de mică îmi doream să-l cunosc am afișat un zâmbet tâmp ca și cum aș fi văzut o stafie.
- Ce-i draga Moșului? Ce te uiți așa mirată? Să nu-mi spui că și tu făceai parte din grupul ala de ciudați care au uitat că eu exist cu adevărat?

Era el...exact așa cum mi l-am imaginat! Bătrân dar foarte plin de viață, cu fața încrețită, cu barbă lungă și căruntă, purtând același costum roșu pe care îl îmbracă doar de sărbători și cu sacul de cadouri în spate.

- Ăăăă...mmnu....ăăă întotdeauna am crezut în dumneavoastră!

- Dumneavoastră? Oi fi eu șeful tău însă toată echipa mea mă consideră mai degrabă un prieten decât un șef așa că mă aștept de la același lucru de la tine! Acum ia spune-mi...ce și-ar dori cunoscuții tăi să primească de Crăciun? Ce te uiți așa mirată? Nu te gândești că în perioada asta sunt cu nervii la pământ? Am atâtea de făcut încât nu mă mai pot gândi chiar la toate! Hai ajută-mă....tu îi cunoști mai bine decât mine! Dar...stai, nu te grăbi...singura rugăminte este să te gândești la niște cadouri sub marca borealy? Pentru că eu sunt adeptul cumpărăturilor online și fanul numarul 1 al magazinului virtual de la adresa  http://www.cadouri-originale.ro/.

-Moșule...chiar vorbești serios? Nu credeam că Moș Crăciun face cumpărături online și mai ales de la magazinul meu preferat de Cadouri de Crăciun!

- Păi normal...eu am avut ideea cu magazinele virtuale pentru că deja sunt bătrân și nu mă mai țin picioarele! De Crăciun, în loc să mă relaxex și eu la fel ca toată lumea trebuia să fug din magazin în magazin! Așa, stau liniștit în fotoliul meu din fața șemineului și comand tot ce am nevoie!

- Genial! Și pot să aleg ce vreau eu?

- Da...numai că trebuie să-mi și explici de ce ai ales lucrul respectiv și de ce crezi că ar merita ei să îl primească!

- Nimic mai simplu! Nici nu trebuie să mă gândesc prea mult pentru că de câte ori am intrat pe site-ul respectiv...deja am învățat aproape toate produsele pe de rost!
O să încep cu mama care consider că i s-ar potrivi Medalionul Titanic Heart of the Ocean. Cred cu tărie că acesta este cadoul care i se potrivește pentru că de când mă știu ea este inima căminului nostru, ea ne dă culoare atunci cânt suntem triști, ea este alături de noi orice ar fi și ne oferă iubire necondiționată în fiecare secundă din viața noastră. Întotdeauna se lasă pe ea pe locul 2 ca să ne ofere nouă tot ce avem nevoie și de aceea mă gândesc că acest frumos medalion o reprezintă
întru totul!




Tata, cred că ar fi foarte fericit dacă ar primi o Cutie de vin din lemn cu ustensile și pahare Luxury, asta pentru că este pasionat de industria vinurilor și are chiar o colecție de vinuri și ustensile pentru vin. Motivul principal pentru care consider că merită un așa cadou este că, la fel ca și mama ne oferă mie și fratelui meu tot ce are mai bun! Și sunt sigură că pentru bunăstarea noastră și-ar vinde chiar și prețioasa colecție de vinuri la care ține atât de mult! De aceea, cred că generozitatea lui merită răsplătită cu un cadou pe măsură.



Fratele meu care este doar un puști de 14 ani fără noțiunea timpului ar avea nevoie de o Cutie de Ceasuri din Piele pentru că, în speranța că va purta un ceas și va veni în casă la timp, părinții noștrii i-au cumpărat o întreagă colecție de ceasuri care stau aruncate prin toată casa! Sunt sigură că ar aprecia un astfel de cadou pentru că deși e doar un copil, știe să aprecieze un lucru elegant și valoros. 




Prietenului meu, care învață să devină un manager de succes, cred că i s-ar potrivi de minune Luxury Executive Golf Set de Birou Black Label, pentru că mai târziu când va fi un domn elegant, cu un birou spațios cu vedere spre cel mai frumos parc din New York, va avea nevoie de o pasiune demnă de statutul lui. Și ce altceva i s-ar potrivi mai bine dacă nu un set pentru golf așezat într-un geamantan metalic care exprimă eleganță maximă?






În final, mi-aș dori ca toți cei care au stat lângă mine atunci când aveam cea mai mare nevoie și și-au câștigat cu fiecare gest numele de prieten să primească sub brad același cadou pentru că pentru mine toți sunt egali indiferent dacă fiecare am mai grești de-al lungul anului. Astfel, pentru fete mi-aș dori  câte o Casetă de bijuterii Couture Lady pentru că aș vrea să simtă spiritul Crăciunului în fiecare dimineață când o deschid, iar pentru băieți, consider că li s-ar potrivi câte un cadou Savoare Călătorului care conține set de cravata, batista si butoni asortati din matase naturala 100%.

Cam asta este ajutorul pe care ți-l pot oferi! Știu că este criză chiar și pentru tine...dar toți cei pe care i-am enumerat merită tot ce e mai bun!
- Glumești? Eu nu cunosc noțiunea de bani și implicit nici pe cea de criză! Pentru că eu sunt Moș Crăciun...dacă nici eu nu aș putea să le ofer oamenilor tot ce merită atunci cine s-o facă? Cât despre ajutorul acordat vreau să știi că ți-ai făcut treaba bine și de aceea vreau să te promovez! De astăzi vei fi Crăciuniță! Acum hai să ne întoarcem la treabă că acușica vine sărbătoarea mult-așteptată și noi n-am terminat nici măcar jumătate din treabă!

Acest articol participă la etapa nr. 23 din concursul Superblog .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu