22 noiembrie 2010

Colecția Karim Rashid - performanță și unicitate la nivel înalt

Prima oară când l-am văzut, îmi amintesc și acum...era o zi frumoasă de primăvară. Eu mă plimbam cu o prietenă, iar el, roz și lucios, era împreună cu fratele său maro, sprijinit de un raft. A fost dragoste la prima vedere. De când l-am văzut nu-mi mai puteam lua gândul de la el. În fiecare zi treceam pe acolo să-l admir. De fiecare dată îmi propuneam să intru în vorba cu el dar niciodată nu-mi găseam curajul.
Îmi ajungea să-l privesc de la distanță. Era atât de elegant, încât celelalte netbookuri păreau mult prea șterse pentru a sta în preajma lui. Am aflat că îl cheamă ASUS EeePC 1008p Karim Rashid. M-a fermecat cu designulul său amețitor. Până la urmă, pentru că nu mai puteam să stau departe de el, mi-am făcut curaj și  l-am întrebat:

- Hey netbook-ule! Îmi place cum ești îmbrăcat! Cine este designerul tău?



- Hey! Numele lui este Karim Rashid, o adevărată legendă în domeniul designului. Este unul din cei mai prolifici designeri ai generației sale, câștigând peste 300 de premii pentru creaţiile sale. Deși tot ce a iesit din mâna lui arată senzațional eu sunt de departe cel mai reușit. El l-a creat și pe fratele meu geamăn de culoare maro auriu.

După cum vezi...deși sunt mic și pot să încăpea foarte ușor într-o geantă și deși cântăresc doar 1 kg și un pic, sunt un exemplu magistral de artă vizuală combinată cu tehnologie de vârf. Uite ce îmbrăcăminte elaborată am...Modelul ondulat, format din celule despărţite de şanţuri, cu valuri ce urcă și coboară pe toată suprafaţa, creează o impresie vizuală şi tactilă unică. Pune mâna pe mine și vei vedea că nu mint!


- Wow...mi-ai încâtat toate cele 5 simțuri! Nu te mai pot lăsa din mână! Ești incredibil! . Modul în care suprafaţa reflectă lumina, jocul umbrelor între şanţuri şi vârfurile planurilor, sunt elementele cu care m-ai cucerit din prima secundă. Mă întreb oare ce se ascunde în spatele acestui minunat „outfit”?

- În circuitele mele curg râuri de performanță și calitate. Ecranul, protejat de un filtru de sticlă, este iluminat cu LED-uri, permițându-mi o autonomie sporită pentru că, fie vorba între noi, eu sunt o fire liberă...nu suport să fiu legat de o priză plictisitoare. De asemenea, ecranul are o diagonală de 25 de cm care îți permite să editezi fără probleme documente A4 fără a fi necesară folosirea scroll-ului lateral. Din punct de vedere al stocării stau excelent. Sunt ca o bibliotecă portabilă de 250 GB în care pot încăpea pe lângă nelipsitul Windows 7 Starter Edition, mii de poze, documente, sute de clipuri video și muzică cât cuprinde. Tastatura, numită „Chiclet” este atât de faimoasă prin design-ul inedit cât și prin calitățile tehnice, încât numeroase reviste de specialitate i-au oferit numeroase laude. Pentru că ți-am zis că nu-mi place să fiu legat de nimic, tata ASUS m-a dotat cu internet wireless la viteză turbo și conectivitate Bluetooth cu o adevărată galerie de gadgeturi prin intermediul cărora îmi permit să le spun adio cardurilor suplimentare. Și nu în ultimul rând, îți stând în fața mea, le pot permite prietenilor tăi să te vadă prin intermediul camerei web, asta numai dacă vrei. De asemenea, îți pun la dispoziție un microfon prin care poți purta ore întregi discuții cu cei dragi. Ca să nu mai spun, că, am și niște accesorii de aceeași culoare cu mine, dintre care un mouse și o husă finuță ca să mă protejeze de zgârieturi.

- Ești într-adevăr o bijuterie. M-ai fascinat de-a dreptul! Colecția Karim Rashid, din care faci parte este cu totul și cu totul unică. Nici nu pot face comparație cu celelalte netbook-uri pentru că ele, în comparație cu tine sunt mult prea șterse. Designul tău atât de elegant te ridică în topul celor mai interesante laptopuri existente la ora actuală, iar calitățile tale deosebite, mă fac să cred că tu ești The One-ul meu! Ești atât de mic și totuși atât de performant... Cei 250 de GB ai tăi mi se par absolut perfecți. Dotările tale de top sunt fascinante. Îmi place că ești foarte independent și că poți sta departe de priză aproape 5 ore. În plus, am auzit că ai o baterie care este foarte prietenoasă cu mediul, lucru foarte important pentru mine.

Acestea fiind spuse, pe tine o să te iau acasă, să fii doar al meu, pentru că ador culoarea ta roz intens, iar pentru prietenul meu, îl voi lua pe fratele tău geamăn de culoarea maro auriu.

Acest articol participă la etapa nr 36 din cadrul concursului Superblog .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu