11 noiembrie 2010

Oktal te inspiră!

Așa cum ne-au obișnuit, cei de la Oktal ne încântă simțurile, de fiecare dată, cu promoții senzaționale. De aceea, când am hotărât să renunț la vechitura mea și să mă înoiesc în materie de tehnologie am dat fuga pe pagina de promoții de la oktal. Aici m-au întâmpinat toate sortimentele de laptop-uri...de la cele mai ieftine pâna la cele mai scumpe, toate la promoție bineînțeles.

Pentru că cel mai bun lucru nu este întotdeauna cel mai scump și cel mai dotat, am hotărât să fac o alegere purată de simțuri și de imaginație. Astfel, am rugat toate laptopurile să încerce să se descrie astfel încât să-mi trezească imaginația, iar cel care mă inspiră cel mai puternic acela va fi alesul meu.

Cum au auzit acest lucru toate laptopurile au început să strige care mai de care că este cel mai tare și cel mai bun! Erau ca la piață! Bineînțeles, pentru că vorbeau unele peste altele...nu am înteles nimic. În poluarea aceea fonică am zărit un laptop micuț care se uita mirat la circul de lângă el. Chiar am rămas impresionată că nu se amestecă și el. Prima dată m-am gândit că nu este de vânzare și de aceea nu are rost să-și tocească procesorul însă uitându-mă mai bine avea prețul atașat de el. De aceea l-am întrebat:

- Hey, tu de acolo...de ce nu încerci să și tu să ieși în evidență la fel ca frații tăi? Ești al altcuiva sau pur și simplu vrei să rămâi aici singur?

- Nu...sunt de vânzare și eu, însă nu-mi stă-n caracter mie să fac asemenea tam-tam. Cine apreciază adevărata valoare acela mă va observa și mă va lua acasă fără discuții. Ahh...îmi cer scuze...numele meu este Sony Vaio VPC EB3E1E/ W. După cum observi sunt un laptop alb și foarte elegant. Crezi că aș risca eu să-mi zgârii carcasa asta pentru a ieși în față? În plus...eu sunt un laptop deștept...de tip Intel cu o memorie Standard de 4096 MB..crezi că nu pot ieși altfel în evidență?

- Ba da...sigur...uite tocmai de aceea am și intrat în vorbă cu tine! Pentru că tu ești cel care mi-a stârnit imaginația chiar și așa, fără să zici nimic. Îmi place de tine pentru că ești destul de micuț și eu exact asta căutam...un laptop mic, dar totodată deștept, pentru că m-am săturat de mastodontul meu de acasă.

- În cazul acesta, eu sunt alegerea perfectă. Dimensiunile mele sunt 369.8 x 248.2 x 31.1 mm mm, adică un fel de 90-60-90 cu care se poate mândri o femeie, și cântăresc nici mai mult nici mai puțin de 2,7 kg. Ți-am zis, dacă aș fi om aș defila acum pe podiumurile de la Milano.

- Ok...dar ce autonomie ai? Pentru că nu vreau să te țin în priză toată ziua.

- Pfff...păi tu de asta îți faci griji? Am un acumulator cu 6 celule...nu cred că se pune problema să rămân fără baterie când ți-e ție lumea mai dragă. Dar...tu spuneai când ai venit pe pagina noastră că vrei laptopul care îți stimulează imaginația. Ce ai văzut la mine?

- În primul rând m-a fascinat culoarea ta albă care m-a dus cu gândul la lumina zilei. Frații tăi de aici de sub aripa Oktal sunt ba negri, ba gri, ba alb cu negru, însă tu mi-ai exprimat cel mai bine puritatea. De asemenea, dimensiunile tale m-au dus cu gândul la finețe. Deși m-a cam speriat puțin prețul tău, m-am gândit că nu-mi cumpăr un laptop în fiecare zi și dacă tot dau un ban măcar să îl dau pe ceva bun. Când am văzut prima oară că nu încerci și tu să mă impresionezi m-am gândit că ești prea îngâmfat dar știi cum e vorba aia, nu judeca pe nimeni la prima vedere. Acum după ce am purtat această discuție cu tine cred că ești exact ce-mi doresc...un laptop mic și nărăvaș cu care voi stimula și imaginația cunoștințelor mele.

- Așa este...sunt un pic cam scump însă suport orice. Cu placa video Mobility Radeon HD 5650 pot suporta de la cele mai banale lucruri până la cele mai noi și mai sofisticate jocuri. În orice caz, dacă vrei să aflii câte ceva despre toate funcțiile poți accesa această pagină .

- Felicitări..tu ești alesul meu! :D

Acest articol participă la etapa nr 27 din cadrul concursului Superblog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu